Schade?
In vijf stappen geregeld

Wij helpen je stap voor stap

Schade komt altijd ongelegen. Of het nu gaat om een gebarsten ruit, een gestolen fiets of een auto-ongeluk: ineens staat alles even stil.
Je wilt snel duidelijkheid. En iemand die met je meedenkt.

Ben je bij PAXFA verzekerd? Dan hoef je dit niet alleen te regelen.
Wij helpen je van begin tot eind: met overzicht, heldere communicatie en een schadeproces zonder gedoe.

Eerst even praktisch: dit kun je zelf alvast doen

In de eerste uren na schade is het fijn om te weten wat wél helpt. Daarom heb ik een korte [checklist] voor je gemaakt. Daarin staat precies wat je kunt doen: foto’s maken, spullen bewaren, formulieren invullen.
Ook de belangrijkste noodnummers vind je hier.

Geen paniek
volg gewoon de
checklist

Zo verloopt het schadeproces bij Paxfa

Schade komt altijd ongelegen. Of het nu gaat om een gebarsten ruit, een gestolen fiets of een auto-ongeluk: ineens staat alles even stil.
Je wilt snel duidelijkheid. En iemand die met je meedenkt.

Ben je bij PAXFA verzekerd? Dan hoef je dit niet alleen te regelen.
Wij helpen je van begin tot eind: met overzicht, heldere communicatie en een schadeproces zonder gedoe.

Je meldt de schade

Mail een duidelijke omschrijving + foto’s, offertes en documenten naar info@PAXfa.nl
Of bel: +31 6 3944 8886

Wij controleren je melding

Binnen 3 werkdagen krijg je reactie. Soms vragen we aanvullende info.

Schade-expert (indien nodig)

Bij grotere of complexe schades schakelen we een expert in. Die maakt een rapport op.

We beoordelen de dekking

Je hoort of de schade gedekt is, met uitleg. Binnen 5 werkdagen na compleet dossier.

De uitbetaling

De verzekeraar maakt het bedrag over. Meestal binnen een paar werkdagen.

Schade melden

Lever je gegevens en documenten aan, dan neem ik contact met je op.

Nog geen klant bij PAXfa?

Ook dan wil je natuurlijk dat schade goed geregeld is. Maar dan verwijs ik je graag eerst naar mijn verzekeringspagina, waar je leest hoe wij je kunnen helpen met het kiezen van een pakket dat echt bij je past.

Want een goede verzekering begint niet bij schade, maar bij een goed gesprek.